Mire használhatjuk a Direkt Marketinget nyomtatott reklámanyagok esetében?
A direkt marketing a nem-bolti kiskereskedelem illetve az értékesítés-ösztönzés fontos formája.
Nyomdai termékek esetében a levélreklám (Direct Mail, vagy DM) nagyon hatékony eszköz, mert a vásárlás ösztönző üzeneteket közvetlenül juttatja el a potenciális fogyasztói körhöz.
Hogyan működik ez a gyakorlatban?
Önnek csak a címlistát kell biztosítania, minden más ránk bízhat:
A kiküldeni kívánt kiadványt kinyomtatjuk, borítékoljuk, megcímezzük és postára adjuk.
Tömeges feladásaink révén a normál postai árnál kedvezőbb költséggel juttatjuk el DM leveleit a címzettekhez.
Ha egyedi logózott borítékban szeretné a küldeményt kiküldeni, akkor a boríték gyártásában is számíthat ránk.
A borítékba kerülhet termékminta is, az Ön igényei szerint.
Perszonalizálás
A 21. században egyre nagyobb teret nyernek a megszemélyesített nyomtatványok. Személyre szóló kísérőlevéllel, a konkrét névre szóló megszólitás még ösztönzőbben hat.
A címzéshez biztosított adatbázisból megszemélyesített, névre szóló kísérőlevelet is tudunk készíteni.
Ha felkelettük érdeklődését, kérjen ajánlatot!