Direkt Marketing, postázás

Mire használhatjuk a Direkt Marketinget nyomtatott reklámanyagok esetében?

A direkt marketing a nem-bolti kiskereskedelem illetve az értékesítés-ösztönzés fontos formája.

Nyomdai termékek esetében a levélreklám (Direct Mail, vagy DM) nagyon hatékony eszköz, mert a vásárlás ösztönző üzeneteket közvetlenül juttatja el a potenciális fogyasztói körhöz.

Hogyan működik ez a gyakorlatban?

Önnek csak a címlistát kell biztosítania, minden más ránk bízhat:

A kiküldeni kívánt kiadványt kinyomtatjuk, borítékoljuk, megcímezzük és postára adjuk.

Tömeges feladásaink révén a normál postai árnál kedvezőbb költséggel juttatjuk el DM leveleit a címzettekhez.

Ha egyedi logózott borítékban szeretné a küldeményt kiküldeni, akkor a boríték gyártásában is számíthat ránk.

A borítékba kerülhet termékminta is, az Ön igényei szerint.

Perszonalizálás

A 21. században egyre nagyobb teret nyernek a megszemélyesített nyomtatványok. Személyre szóló kísérőlevéllel, a konkrét névre szóló megszólitás még ösztönzőbben hat.

A címzéshez biztosított adatbázisból megszemélyesített, névre szóló kísérőlevelet is tudunk készíteni.

Ha felkelettük érdeklődését, kérjen ajánlatot!